Jumaat, 9 April 2010

Pengalaman Yang Tidak Dapat Dilupakan di PBAKL 2010

Salam,
Pada 27 hb Mac 2010, sebagai seorang penulis baru saya menghadirkan diri di PBAKL bukan sahaja sebagai seorang pembeli tetapi dipertanggungjawabkan buat pertamakalinya untuk beramah mesra dengan pelanggan yang mengunjungi gerai pameran Sykt KD.
Saya kelompok penulis pertama yang sampai, diikuti penulis terkenal KD saudara MIMIE ALFINIE, sifu AINA EMIR, RESMANSHAH dan HASIF HAMSYARI.
Terlalu gembira kerana dapat berkongsi pengalaman dengan rakan penulis dan yang paling mendebarkan ialah semasa sesi autograf bersama peminat-peminat 'Budak Genius' - alhamdulillah dalam agkan saya pada hari itu jumlah buku yang saya tandatangan adalah sekitar 15 buah.
Saya sebenarnya sempat menjeling kepada dua orang SIFU iaitu saudara AINA EMIR dan MIMIE ALFINIE yang cukup bersahaja dan cukup mesra melayan peminat mereka yang cukup ramai pada hari itu.
Duduk semeja dengan mereka membuatkan saya berasa cukup kerdil.
Bagi Hasif dan Resman, saya turut berbangga kerana pencapaian anda berdua dengan karya-karya bermutu yang telah dihasilkan.
Selepas itu saya melihat kehadiran saudara MERSIK dan bebrapa orang penulis lain. Jadi saya pun mengundurkan diri.
Memang hajat untuk meminta autograf rakan-rakan penulis yang lain tetapi disebabkan rasa kerdil, hajat itu terpendam.
Semoga tiada yang kecil hati kerana saya juga harus memberikan peluang kepada kelompok penulis KD yang lain pula.
Semoga saat-saat manis bersama staf KD dan rakan penulis yang lebih hebat akan terus memotivasikan kami rakan penulis yang masih bertatih ini.
Semoga segala kerja-kerja yang baik itu akan terus berkesinambungan buat kita semua.
TERIMA KASIH KD, RAKAN PENULIS, PARA PEMBELI BUKU 'BUDAK GENIUS' DAN ANDA SEMUA DI LUAR SANA.
** Nantikan kemunculan NOVEL AWAL REMAJA BUDAK GENIUS 2 : Dendam Vs Rendam.
MN Hafizi
Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan