Ahad, 15 Ogos 2010

HARI INI DALAM SEJARAH

Salam,
Tanggal hari ini 5 Ramadhan 1431Hijrah @ 15 Ogos 2010 Masihi tepat jam 11 pagi,
MN Hafizi berhadapan dengan kru pengambaran, set-set, prop dan paling menggetarkan...5second, 4 second, 3second, 2second....action!
Bukannya sebagai seorang pelakon tetapi saya ditemuramah dalam satu program buku@kidson2 di salah sebuah syarikatan penerbitan tv dan iklan di Shah Alam.
Peluang begitu  mungkin sekali dalam seumur hidup, alhamdulillah saya mendapatnya.
Walaupun dalam keadaan mata merah, berair, berdarah dan bengkak, saya gagahi juga menyelesaikan pengambaran yang telah diaturkan oleh Syarikat KD, terima kasih KD.
Walaupun dalam pantang isteri saya sudi menemani, saya amat menghargainya.
Pengalaman manis itu tidak akan saya lupakan sampai bila-bila lantas menerbitkan satu semangat baru untuk terus menulis, menulis dan menulis!
Jangan lupa saksikan wajah budak berkacamata dalam buku@kidson2 di rtm2 sekitar september atau oktober nanti! Tengok jangan tak tengok....

Salam ramadhan buat semua.
MN Hafizi
BTP, Rawang.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan